Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Hej, jag börjar med att förklara varför jag inte uppdaterat varje dag. det är pga skolan. nog om det nu, nu kör vi vidare på den här grejen
Mina mål som jag har just nu är att försöka höja mina betyg! haha tråkigt mål men det är det jag satsar på mest just nu! :)
Min absolut högsta dröm är att bli GRYM på att rita :) heheh och att fota, men också på att rida,spela fotboll och sånt jag brinner för  ehheeh
Mina önskningar då, hmm jadu.. det är väl lite av det jag skrev om drömmarna, att jag ska få hålla på med det jag verkligen brinner för, att jag får "leva min dröm" . att jag kan hålla på med fotografering,rita,måla och sånt. :)
Och sen har jag såklart andra önskningar men det här var verkligen det första som kom upp i skallen på mig. att få jobba med det jag verkligen brinner för, gifta mig lyckligt och skaffa en stor goo' familj som älskar mig. det är nog det jag önskar mest iaf. fast det är ju ett tag till dess, men aja hahah ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0