NaNaNaNaNah....

Hello, sitter och skriver engelska uppsats nu och dunkar movits ;)
Idag har det vare as skönt eftersom vi inte har haft nån skola :) och nu tror jag att jag har bestämt mig för att gå media på hedbergska! media ska jag gå iaf, för det är mycket foto men även mycket mer så man får en bred utbildning + att det är högskoleförberedande, naaajs?
Blev kvar på stan sen lite längre än vad jag behöver för vi har haft så jäkla roligt idag asså! Tack alla för en grym dag!

Nu ska jag skriva klart så jag hinner innan bodypumpen kl 8 . gud känner att jag verkligen inte orkar med det nu, men jag måste ju och man ska bli biff å grejer, ;)

puss och hej

                                  
                                      Avslutar inlägget med en bildpå min och min älskling melinda <3 pussssss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0