Midsommar i stugan :)

hejhej, jag har inte bloggat på ett tag nu igen... dels för att jag varit i stugan över midsommar och inte haft tillgång till dator och dels för att jag inte har haft nån ork... så det här kommer bli ett ganska långt inlägg...

Idag har jag varit hos frida typ hela dagen, vi har badat i hennes pool,solat mm. as nice har det varit och det blir förmodligen en lika härlig dag imorgon om der är samma väder :)

I helgen har jag varit i stugan med massa folk som vanligt:) En toppenhärlig midsommar! Vi var runt 30 stycken och vi hade jäkligt roligt!Åt massa god mat,lekte lekar och hade det trvligt:)
 Jag,min familj,philip,elin,charlotta och några till stannade kvar hela helgen,fiskade,myste osv. GUD vad jag älskar att vara i stugan! det ända som varit dålit med helgen är alla myggor och knott, massor av knott! tusen myggbett som kliar på kroppen, men det var det lätt värt :)

Imorgon blir det troligast a day with frida igen, och ridning:)
nu kommer några bilder från helgen


Folk.

en fin liten midsommar stång och en fin midsommargran ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 21:23:24
Postat av: Evelina

rösta på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Här är länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-28 @ 21:27:00
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0