gelenaglar

hej, jag har gjort lösnaglar med gele nu igen lagom till skolavslutningen och nu tänkte jag visa lite hur det går till :)


1. sätta på tipparna


2.Klippa tipparna i den längd man vill ha dem

3.Lägga på ett lager gele

4. In i UV-ugnen


sen fortsätter man med flera lager gele som man her in i ugnen och efter ca 4 lager är dom klar. då torkar man av dom och sen är det klart! :D tar ca 1 & 1/2 timme :P
5. Klart,supersnyggt!



nu är det såhär att jag inte berättade allt i minsta detalj men det är på ett ungefär vad som händer. Jag är iaf supernöjd med resultatet :D
Kommentarer
Postat av: alice

blev hur bra som helst ju! Hur mycket kostade det? var gjorde du det? :)

2011-06-13 @ 21:21:15
Postat av: jenny

hej, det kostade inget för mig .. hihi och jag gjorde det hemma,tjejen som gör dom kom hem till mig. :D

2011-06-15 @ 16:57:50
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0