tuff dag...

Hej, jag ligger i min säng nu och är as trött efter en körig dag...
Okej, jag ska börja med att berätta varför jag inte kunnat blogga under helgen. Jag har varit på cup i Hudiksvall. Det gick bra, kom till a-final men där sket det sig.. :(
Åter till dagen. Allt började med väckning kl 6 i morse, snabbt byta om till matchkläder, äta frukost och sen bar det av till match. Matchen började kl 8 och den gick åt skogen. I slutet på matchen blev jag sparkad på knäet och efter många om och men så åkte jag in på akuten i hudik, fick smärtstillande, röntgades och blev undersökt. Jag får inte spela fotboll på länge, går på smärtstillande och ska in igen snart för att kolla ledband osv. Inget är brytet iaf som tur är.. efter det åkte jag med vår lagledare mari till gymnasiet och åt lunch och senare tog vi bussen till en plan och kollade på kovlands-killarna då dom spelade. dom åkte på straffar.... :/ Efter det blev det en SEEEG bilresa hem. Efter att ha kommit hem har jag varit i stugan och nu ligger jag här.....
Philip har också varit på cup. dock inte på samma.. :( saknar honom! men han kommer hem imorgon för att dom åkte ut idag på straffar och det är jag toppenglad för!
pssst. philip, om du ser det här så ska du veta att jag är glad att du kommer hem snabbare, ville inte att ni skulle åka ur såklart ;)

nu ska jag sussa, natti
Kommentarer
Postat av: nadja

hej, jag vet att det här inte har nått med inlägget att göra men jag undrar en sak.. då du ritar med färg som på justin bieber, vilka pennor använder du då?, vem/vilka är det du ser upp till inom ritning,

vad du fotar med för kamera och hur länge du och din kille har varit tillsammans?

tacksam för svar!

/nadja

2011-07-18 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0