måndag

hejhej, sitter och kollar runt lite på internet... Jag vet att jag ska köpa en dator iaf för pengarna jag fick i konfirmations present, men om dom räcker till något mer så blir det kanske:
*vampire diaries dvd-box
*objectiv
*kläder
En vampire diaries dvd-box ska jag ha,det kanske inte blir nu, men jag ska ha den! Jag ska ha alla säsonger på dvd!!!! det är nog det bästa tv-pogram som gjorts någonsin!

Igår var big brotherfinalen och min älskade martin gick ut som trea :( han skulle ha vunnit! jag var så jäkla förbannad!! Aja i mina ögon var han iaf vinnaren. han är så jä*la snygg! ¨

ikv så kommer philip hit, saknat han as mycket! han har varit i fjällen<3


det här är pengarna jag fick igår, fick även:
ett par kenza-örhängen från guldfynd
En kenza-ring från guldfynd
3 jättefina halsband 
och  en kedja som man har runt fotleden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0