imorgon smäller det, Sommarlov!!!!

hejhej, har precis plockat fram klänningen och det till imorgon, och sen så har jag fixat naglarna så dom är fina till imorgon:)
Gud det känns verkligen inte som att 8an är slut imorgon! året har gått så himla fort. jag har inte heller förstått att jag snart börjar i 9an, sista året i grundskolan.. det känns som att det var igår då man började i 6års.
och att jag ska välja gymnasie-linje nästa år känns också jätte konstigt.. det roliga är att dom redan nu har börjat ringa för att få massa elever.idag ringde en och snacka om att man fick datorer och grejer.. och jag blir så himla trött på det för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå.. aja nog om det... nu ska jag sätta mig framför tvn ett tag sen gå ochlägga mig tidigt .
natti


somriga naglar till imorgon :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0