grym vecka!

hejhej, sitter hemma på altanen i solen nu och myser :) asså nu är det verkligen sommar på riktigt!
Idag har det inte hänt så mycket... på skolan hade vi kör hela dagen och efter att jag kommit hem så har jag bara latat mig och myst i solen :)
Den här veckan kommer vara hur skön som helst! vi kommer inte ha några mer lektioner på skolan typ för vi har lämnat in alla böcker.. såhär kommer den vara:
Onsdag: Ledig
Torsdag: skoljoggen
Fredag: elevens dag
 hur nice är inte det då? :O
och på måndag nästa vecka så är det kör rep i kyrkan hela dagen och på tisdag slutar vi! wihooo
men året har gått hur fort som helst! känns som att det bara var igår jag började 8an och nu ska jag snart börja 9an, helt sjukt!

Snart har jag träning iaf, det ser ut att kunna bli åska så vi håller tummarna på att det inte blir det. Nu ska jag ringa frida.
seee yaa /jenny

slänger upp en bild pådagens outfit, händer inte så ofta men aja:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0