onsdag

hejhej, sitter i soffan nu och kollar runt lite på datorn medans jag väntar på att det ska bli mat .. efter maten ska jag åka till granlo och vara med philip, jag kommer sakna han as mycket nu då jag åker bort!
Jag åker till fjällen på söndag så nu måste jag passa på att vara med honom. och sen så ska han åka på matchläger i hudiksvall nu på fredag så vi har bara 2 dagar på oss att träffas.. :( som tur är så kommer jag ha bästaste elin med mig så det kommer inte bli helt fel att åka bort ändå :)
Imorse vid halv 11 så åkte jag ner till stallet och red på min underbaraste kid :) jag prövar rakt bett nu och än så länge funkar det perfekt!
Nu ska jag ´fixa en kopp kaffe och sen ska jag se på gossip girl :) Vi hörs

jag och älskling <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0