heej :D

hejhej, sitter i soffan och kollar på gamla andra avenyn avsnitt nu:)
Idag har jag sovit, varit ute,klippt gräsmattor mm. första dagen på länge som det varit sol ju! U.N.D.E.R.B.A.R.T:D <3
Varför jag inte har bloggat på några dagar nu är för att det hänt väldigt mycket, både bra och dåliga saker. så jag har helt enkelt inte haft nån tid för det..i helgen har det inte hänt så mycket.. mycke fotande,ritande :)lägger upp en av bilderna nedanför för jag har inte tid att lägga in dom på galleriet nu :) 
ska försöka blogga mer nu innan jag åker bort.. :)
nu ska jag byta om mm. innan träningen. hejdå

Agnes har varit mitt offer i helgen ;) snygg är hon ju <3


Kommentarer
Postat av: Issa

jag älskar bilden! varför uppdaterar du aldrig galleriet med bilder? :) vill ju se alla

2011-07-27 @ 13:05:18
Postat av: jenny

Jag håller på att fixa lite med bloggen just nu och jag vet inte hur lång tid det kommer att ta men efter det så ska jag uppdatera galleriet , i promise ! ;)

2011-07-30 @ 11:26:46
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0