harry potter slut = :(

Hej, har fixat mig och nu sitter jag och ritar lite. snart får vi middagsgäster. så jag skriver ett kort inlägg om igår nu :)
Igår var jag och agnes på stan och shoppade,åt mm. sen gick vi på sista harry potter (philip var också med då) , helt sjukt att filmerna är slut :o vill ha fler! tror aldrig att någon kommer kunna få till bättre filmer än dom ! guuud, :((((
Idag har jag städat,lyssnat på massa musik, ridit, fixat mig. snart kommer dom och halv 8 är det träning:)
nu ska jag ta och rita klart det sista, tjingeling

jag och snyggaste agnes igår i väntan på att filmen skulle börja :) haha vi fick barnglasögon istället för vuxna... dom va as små xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0