tältning ;)

hejhejhej alla glada!
Igår var jag hos frida och badade, kollade då hon och olivia red och sen så åkte vi ner till en strand här vid ån och tältade. jättemysig tjejkväll! först då vi kom dit så slog vi upp tältet, sen åkte vi på en stor gummiring i ån(askul!) och sen gjorde vi upp eld och grillade och myste hela kvällen:) ungefär vid ett på natten kom två stycken och skrämde skiten ur oss, så vi hade lite svårt att somna efter det ;)
Idag blir det först att vara med frida och olivia lite till, sen blir det gatufesten med melinda och elin! awesome! :D grymmaste artisterna idag också ju: Eric saade, veronica maggio,daniel adams-ray,ison och fille mm. kommer bli en grym kväll, det kan jag svära på! :D
nu ska jag vara lite social med frida, ciaaoo :d



vi vet att vi är dom snyggaste...



'
Kommentarer
Postat av: Nina Runtgren

gud va härligt, önskar att jag också bodde på landet ibland, verkar så himla mysigt med hästar,får:)

kram

2011-07-09 @ 15:24:45
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0