med älskling<3

hello, ligger i min säng nu med datorn i knäet och min sötis philip brevid mig. han har sovit här inatt, typ som ett litet minifirande av att vi hade varit tillsammans i 10 månader i fredags?  iaf så såg vi på film och hade det mysigt igår :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men vi lär ju gå ut till fåren iaf. oh shit juste!! ni skulle ju få se bilder på dom ju-.- typiskt mig att glömma. ni får inte se dom nu dock, men kanske senare om jag hinner ladda in dom i datorn ... :)
nu tror jag att jag och sötis ska ta och gå ut i solen ett tag, skriver mer senare:)
ciaaao

Kommentarer
Postat av: rita

du och din pojkvän är bara för fina! jag önskar er all lycka i livet! men säg mig, vad ska era barn heta?

2011-07-06 @ 16:40:21
Postat av: jenny

hahahahahahahahahahah! lisa och ingegerd

2011-07-06 @ 16:40:59
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0