Frågor och svar!

hejhej, nu kommer svar på några av era frågor! :)

vad använder du för pennor då du ritar?
-jag använder för det mesta Letarset Promarker pennor som jag har i många olika nyanser, men har även några Letarset Triamarker:)

vart finns pennorna att köpa
-pennorna finns på olika hobbyaffärer och sen finns dom att köpa på internet :)

vad är roligast? rita med promarkers eller med blyerts
-jag tycker att det är superkul att rita med båda delarna så det blir nog oavgjort ;)

vilka ser du upp till inom ritning?
-Dom jag ser mest upp till är nog Elin Kero (
http://nevnarien.se/) och Maria Björnbom-Öberg (http://bokkei.blogg.se/)

vilken kamera använder du då du fotar, är du nöjd med den eller vill du ha nån annan?
-jag använder en canon eos 450D då jag fotar. jag är nöjd med den kameran men om jag hade pengar så hade jag velat ha en canon eos 5d mark II men just nu så nöjer jag mig med kameran jag har! :)

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans,är ni fortfarande lika kära?
-Jag och philip har varit tillsammans i 10 månader och 18 dagar och jag älskar honom fortfarande lika mycket och skulle just nu inte kunna tänka mig ett liv utan honom :)


Jag hoppas ni fått svar på era frågor, har ni fler så är det bara att kommentera så svarar jag! :)

Kommentarer
Postat av: Alice

jag har en fråga till. varför börjar du inte ta beställningar och tar betalt för?

2011-07-23 @ 00:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0