trött tjej

Hejhopp,
sitter i soffan nu och latar mig. har precis ätit:)
Idag så vaknade jag halv 11, ensam dock... philip skulle egentligen ha sovit här men han kom på att han skulle på en hockey match kl 12t och innan det skulle han åka in på stan och köpa alla hjärtans dag present till mig. Gulligt!
Jag har fixat till honom också men vad skriver jag inte här ifall han läser,som han brukar kunna göra ibland. iaf då jag klivit upp så gjorde jag frukost och satt mig med pappa och kollade på störtlopps vm. ANJA åkte för dåligt.... precis som jag kände på mig.  efter det så skjutsade han mig på min träning som började kl 12. idag tränade a-lagets tränare oss. han är riktigt grym! gud vad jag önskar att han kunde träna oss jämt! Det gick riktigt bra iaf, mina skott är grymmmmmmmmaa! hahahah :D
efter träningen blev det ridning. Kid va super som vanligt!

vi hörs
kram jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0