ledig

hej, sitter i soffan och lyssnar på Nasty North:D
vaknade kl 9.30 imorse av att älsklingen gav mig en kram. det finns inget bättre än att vakna upp och ha den man älskar brevid! jag älskar dig philip<3
sen efter vi ätit frukost så lyssnade vi på musik och slappade ett tag. ungefår vid 1 så kom linnea och ebba:) vi drog ner till stallet och ebba fick rida för första gången. det va jätte roligt och hon var jätte duktig dessutom:D
då jag kom hem från stallet så satt jag mig och kollade på slalomoch nu sitter jag här och ska snart ta en dusch och byta om för att sen vara med charlotta rydin:)

RÖSTA PÅ AGNES; ANNARS!
http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=303#/rosta

vi hörs
kram jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0