Fredagsmys med familjen! :)

Hej, sitter vid köksbordet och pratar med farfar samtidigt som jag ritar. Han är bra go min farfar!
Idag har det inte hänt nått på skolan, jag fattar egentligen inte varför vi måste gå i skolan nu , för man gör ändå inget på lektionerna...
Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa med familjen och elda i tunnan,sen tidig kväll.
Imorgon blir det träningsläger som börjar kvart över 8 och sen efter det blir det lite badtunneparty här, för att fira lilla mig med mina älskade vänner! :) myyyys !!!

Nu ska jag fortsätta och prata med farfar. Jag tycker det är så roligt att prata med gamla människor, dom har så mycket annorlunda syner på saker och ting så det är roligt att prata och diskutera med dom! :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0