December,då allt händer

Hej, sitter på sängen nu och ska lägga mig och gå genom glosorna en sista gång innan jag går och lägger mig.
Idag är det första december,och det är grönt på marken ute.. vad är det här? känns som att det är vår typ.
December månad, det är då allt händer:
  • Lucia
  • Philip fyller år
  • Mormor fyller år
  • Julshow
  • Jag fyller år
  • Julafton
  • Syster fyller år
  • Nyår
det och mycket mer..
iaf så sitter jag och klurar på vad jag ska köpa till philip som fyller år nästa vecka,samma dag som min mormor och dagen då jag skulle vart född,fast lilla jag föddes ju några dagar för sent :)
Min önskelista är en mil lång och idag då jag frågade honom så sa han att han inte önskade sig nånting och att jag inte behövde köpa nått till honom.. hur kul är det på en skala? att inte få köpa något till sin pojkvän i varken present eller julklapp?! :o sorry philip, men det va det dummaste jag hört!
Nu ska jag lägga mig, godnatt på er
Idag var jag tråkig,körde på osminkat. men igår körde jag på röda läppar som jag älskar,speciellt nu i jultider
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0