sjuk :((

hej, jag är sjuk. och det suger!
igår va jag till tandläkaren på morgonen. jag hade inga hål!:Dwihooooo. sen på kvällen så va jag på gif matchen, ja det va väl ganska drygt ibörjan men sen så vart det spännande:) dom mötte falkenberg. matchen slutade 3-3.. oh juste, bara så ni vet så va min sötis bollkalle:D det såg ut som att han tyckte att det va riktigt kul:D
idag så har det varit SKIT på skolan! jag somnade as sent igår så jag va typ övertrött och sen så hade jag ont i hela kroppen! nu ska jag ringa till philip och sen så ska jag sova ett tag tror ja....
det kanske kommer nå bilder sen matchen senare om jag orkar



hoppas ni mår bättre än mig!

harebraaa
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0