fredags mys:)<3

hejhej, jag sitter på mitt rum och har precis kopplat ihop datorn med en större skärm,ska kolla på film o myyysaa. det blev till att ha fredagsmys med mig själv idag,men imorgon så myser jag med älskling<3
idag har det varit drygt på skolan! orkar inte skriva mer än så om det... efter skolan så blev det buss hem och sen har jag städat,hjälpt pappa att laga mat och ätit.
det blir ingen match för mig imorgon, och det suger verkligen! så himla typiskt liksom, missar sista matchen pga en jäkla förkyldning:O GILLAAS INTE! men jag ska dit och kolla och heja på iaf! vi ska vinna sista matchen, så äre:D

nu ska jag kolla på film, ha en trevlig fredags kväll alla:)
hejdå
/jenny



bild sen fotograferingen m, jossan o melinda:) det vart mest flummbilder men några vart finaa:D
Kommentarer
Postat av: oskar

snygg bild, ;)

vart kommer ni ifrån

2010-09-18 @ 14:43:00
Postat av: jenny

tack:)sundsvall

2010-09-18 @ 14:48:03
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0