14.32

hej, nu kommer ett snabbt inlägg:)
idag så vaknade jag 9 typ, hoppa upp, frukost och sen for jag och peppa laget på matchen. dom förlorade tyvärr men dom spelade as bra!:D då jag kom hem så hade jag inget att göra så jag tog och städade rummet ordentligt. då jag va klar med det så tänkte jag att det va lika bra att damsuga hela huset då jag ändå höll på, så det gjorde jag...
nu ska jag skynda mig att duscha och fixa mig,ska iväg och fira mina kusiner som fyller 6år:) och sen efter det blire att va med philip tror jag:D

hörs
/jenny
Kommentarer
Postat av: alva

du är duktig du, själv har jag ett rum som ser ut som :S hahahaha,

jag saknar dig vännen, du får slå en pling om du ska ner och hälsa på nån gång:D

2010-09-18 @ 14:44:41
Postat av: jenny

hej alva! jag saknar dig också!:)

var ju ner och hälsa på filip då han ahde tagit studenten så nu kanske det tar ett tag till nästa gång.. men jag ringer om jag kommer ner något

2010-09-18 @ 14:46:52
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0