förlåt!

FÖRLÅT för att jag inte bloggat nu på ett tag, det har varit hur mycke som helst i skolan och med ridningen så jag har verkligen inte haft nån tid till att blogga... nu ska jag försöka vara lite mer social.
nu sitter jag och målar min naglar svart. asså jag älskar färgen! snygg och passar till allt.
i fredags så va jag och mami på birsta och köpte kläder till mig:) dock var dom till födelsedagspresent/julklapp så jag får dom inte än, snyft :'(
här kommer lite photos på vad som blev inhandlat:

as snygga jeans från tiger of sweden

fin stickad kofta från veromoda och snygga shoes från tiger of sweden

skona fick jag faktist nu på en gång men resten får jag senare. och dessutom är inte det här allt, fick minst 11 plagg till men jag orkar inte lägga upp alla bilder;) hihiihihi... och förresten så älskar jag verkligen jeansen!

nu ska jag se på gårdagens paradisehotel som jag missade och sen ska jag nog vara med philip:)
hörs
kram jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0