15.36

hej, har precis kommit hem från stallet. har ridit en lung tur med fanny. kid var helt underbar att rida som vanligt! JAG ÄLSKAR MIN HÄST!! hihi, efter jag ridit så gick jag och fanny hem till mig. vi snackade lite och sen kom dom och hämtade henne. efter att hon åkt hem så har jag ätit,smsat,suttit vid datorn,smsat,hjälpt mamma med nån konstig sak och smsat ännumera:D
jo jag och jossan hade fest där jag har stuga i onsdags, det var superkuligt som vanligt! det var faktist ganska många som sov över också;D jag somnade tidigt, typ halv 2. men dom andra var vaken en stund till tror jag:)
nu kommer en massa bilder som jag lovat typ hur länge som helst... :P


Munsvattnet


zäta in action



zäta o bamsen



vattenfall









Boan


grillning


steek!





Nu ska jag hoppa in i duschen, jag o familjen ska och äta middag hos fanny som jag re med och hennes familj:)

hörs
/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0