21.10

Hej, jag har inte haft tid att blogga och kommer inte ha så jätte mycket tid heller nu på sommarlovet för jag är alltid ute typ ;) haha
Idag har jag,familj och släkt varit i alnö på nån strand och solat. as härligt! men det var kallt i vattnet så man kunde inte bada :/ men men.  Igår så var mammas kompis här, hon är värdinna för mary kay:) hon sminkade mig och mamma och sen så hade hon nån fotbehandling med oss:) efter det så vart det fotbolls vm m folk. OCH MITT FAVOURIT LAG VANN! SPANIEL<3 OCH SNACKA OM ATT INIESTAS MÅL VA GRYMT? GAAAH,KÄRLEK<3<3<3<3 ahhahahahah:D



VÄRLDENS SNYGGASTE MÅL!<3

haha nog me snack om vm, nu kommer lite härliga sommarbilder:



/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0