hemma igen:D

tjolahopp,nu är jag hemma igen:D jag fattar att ni saknat mig..jag kom hem igår kl 7 kanske, efter att har sutte i en bil hela dagen-.-då jag kom hem så stack jag direkt ner till kid, han var as pigg men det förstod jag ju nästan eftersom han vilat hela veckan.
Idag vaknade jag halv tio av att mami kom in i mitt rum och drog upp rullgardinen och sa:nu får du vakna så du inte sover bort hela dagen, jag vart glad! jag klev upp, åt frukost,duscha,fixa mig,ringde jossan typ 100 gåner,bäddade och sen satt jag mig vid tv:n. nu hade jag tänkt att gå ut och träna lite skott, men man blir ju väldigt pepp att gå ut i det här vädret.. aja vi får se vad jag hittar på.
nu ska jag ringa till jossan igen och se om hon KAN SVARA?! haha

Bilder kommer ikv.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0