20.45

Tjosan hejsan, Idag vaknade jag vid 10 och sen vid 11 åkte vi upp till boan och bada, DET ÄR 23 GRADER I VATTNET!:O haha undrar hur varmt det kommer vara på "boan partyt" som jag och jossan ska ha för gamla klassen. sen då jag badat klart så sprang jag hem, ganska jobbigt eftersom det är så varmt med med hög musik i öronen så går ju allt bra, eller hur? sen då jag kom hem så duschade jag och sen gick jag och la mig och kolla på tv till att maten var klar. efter maten så åkte jag med mamma till stallet och hjälpte henne att smörja klart höpressen. Nu så sitter jag här och kollar på bilder som jag tog igår på hemvändardagen som var i ånäsparken, jag åkte dit med familjen vid 3 och sen så åkte dom hem vid halv 6 och jag stannade lite lägre med elin och melinda:) kl 5 så sjung emelie ytterström och johanna bergström som går i mitt fotbolls lag för alla där, dom var jätte duktig:)
nu ska jag hjälpa mamma att måla.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0