skoterdag

hejhej,

jag vaknade av att mami kom in och väckte mig kl 10. då skulle vi ut och åka skoter så man fick hoppa upp snabbt som fan och sen klä på sig. vid 11 halv 12 drog det iväg mot timrå. jag har räknat ut att vi åkte ungefär 5 mil.. då jag kom hem gick jag in och ducha óch bytte om, sen mat. Nu sitter jag hät vid datorn och har allmänt tråkigt.. vi får se vad jag hittar på.


såhär ser jag ut idag:
långärmad tröja från bikbok
halsduk från six
jeansleggings från bikbok






hoppas ni får en härlig kväll allihopa:)


Kommentarer
Postat av: elin

fin jäääääääääääääänny :):)

2010-02-27 @ 23:23:26
Postat av: jenny

hahahah, du är ällllin!:D<3

2010-02-28 @ 15:27:44
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0