första dagen avklarad :)

hej, första dagen på skolan va dryg, vi typ fick en massa papper och sen så fick vi börja jobba med matten-.- SEEEGT! efter skolan har jag inte gjort något speciellt, typ tagit det lungt bara.
vi förlorade matchen igår, men vi hade bra spel och jag gjorde mål så jag är rätt nöjd iaf.. 2-1. efter matchen så skjutsade fridas mamma hem mig.d¨å jag kom hem duschade jag, fixade mig och sen åkte vi på selånger och va där till dom skulle stänga. efter det så åkte jag och familjen in till stan och åt thaimat på en resturang där. vi firade mamma och pappas bröllops dag...
snart ska jag äta middag och efter det rida.

nu sitter jag och ser på smalville, tummen upp för det.
hare gött
//jenny



jag älskar min klocka btw, 100 kr kostade den :OOO

Kommentarer
Postat av: johanna :D

ja andvänder den jämt ja! :D

den är ju bäst, fett snygg alla säger de, va snygg den är ? ;ooo <333333333333333

2010-08-29 @ 18:33:37
Postat av: jenny

aaah:D den är as bra, jag använder den varje dag typ.. inte världens bästa kvalite men vafan gör det då ..

jag saknar dig!<3:)

2010-08-29 @ 20:14:47
URL: http://jennyej.blogg.se/
Postat av: joahnna :D

ja men mena! ja andvänder den jämmt ! :)



följ linda te gävle ? :) <3 i helgen , pusspuss

2010-08-30 @ 13:29:25
Postat av: jenny

jag kan inte följa:( ska på fest och sen ska jag vara med philip också... det suger att jag inte kan följa :(<3

2010-08-30 @ 19:47:35
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0