träning:D

tjohooo:) idag vaknade jag typ 10 av att fannys pappa ringde.. han skulle åka iväg så hon var tvungen att åka hem och vara barnvakt :(
då fanny åkt gick jag och la mig och sov i två timmar till, det behövdes verkligen .. jag låg och snacka i telefonen till tio över fyra inatt..... :P hahah, så det vart ingen tidig kväll som jag hade tänkt mig,.
idag har jag inte gjort så mkt slagit in paket och typ sminkat mig bara:) hahah , jag har fått hem mitt smink från mary kay som jag väntat på ett tag nu:P det är as bra iaf! nu ska jag snart gå och möta upp frida och sen går vi till träningen:) jag hoppas verkligen inte att det är springning idag, har verkligen ingen lust att springa! hihi
efter träningen så ska vi fira pappa. vi får åka och fira elin imorgon tyvärr eftersom att jag har träning :( det gillas inte!!!
nu ska jag gå och ta på mig fotbolls skona sen bär det av mot frida:)
hare bra:)
//jenny


KIF ftw!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0