selånger!:D

hejhopp, imorse väckte min pappa mig kl 8.. nu jävlar har jag börjat vända på dygnet på riktigt! gick och la mig hav 11 fasst det tog nån timme innan jag somade..
kl 12 ungefär gick jag ner till stallet och tog in marris och gav han mat för han skulle skos mellan 1 och 2..  och malin kom ner och hjälpte mig att bära spånbalar,jag har inte träffat henne på en månad nästan så det va roligt!! nu så ska jag äta något, hoppa in i duschen,fix och sen drar jag på selångermarknad (Y) :D men jag blir nog inte kvar nå länge för jag ska spela hemma match imorgon mot timrå kl 10.. och då är det samling 9 :(

vi hörs kanske senare ikv annars skriver jag imorgon:D

/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0