luftslottet som sprängdes

ligger i min säng med datorn i knät och ska se på luftslottet som sprängdes. har sett den typ 100 gånger förut men iaf ;) huuhu:) efter skolan idag så har jag inte gjort så mycke, kollat på tv, lagat middag,dator och snackat med folk:)
nu ska jag se på filmen sen sova. måste upp tidigt imorgon så man hinner fixa o grejs, det är ju skolfoto.. fasst jag vet ju inte om vi har imorgon eller på onsdag... hmm.
imorgon är det träning också, vi får se om jag är med. mina vader är bra nu men förkyldningen är inte helt bra än..

hörs
/jenny
Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar verkligen filmen! har sett den typ 1000000 gånger och kan typ varenda replik :$ hahah



jag gillar att läsa din blogg btw:)

2010-08-30 @ 19:49:40
Postat av: jenny

ja filmen är as bra ! och de är dom andra två också:)



tack så mycket

/jenny

2010-08-30 @ 19:50:47
URL: http://jennyej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0