frysen tjej!

hej, kom hem nyss. har varit hos min mormor och ätit middag med mina släktingar från sthlm.. det var trevligt, men ganska drygt. dom frågade en massa saker bara hela tiden. vi satt i ett uterum och jag frös ihjäl!
idag så åkte ju jag och elin moppe till granlo, DET VA KALLT! jag hade tage på mig två långårmade tröjor,skinnjackan,halsduk och mina snygga rosa fingervantar, och ändå höll jag på att frysa ihjäl!
i granlo gjorde vi inte så mkt, philip visade vart alla bor typ och sen så satt vi vid skolan och snackade. det va inte övermegasuperkul att gå runt i granlo men vi hade trevligt iaf :)
imorgon äre skola igen, inte så pepp.. men aja, det är väl bara att stå ut.

hörs imorgon :)
/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0