Fredagsmyys!

hellu, idag har jag gjort typ ingenting :P det har varit segt men ändå ganska skönt..
jag vaknade vid halv 11. klev upp och gick och satt mig i soffan och kolla på tv. sen åt jag frukost,fixa mej och sen drog jag till stallet. där hjälpte jag mami att måla,sen gick jag ut och borsta på mina hästar.. kid fick vila idag för att han ska bli bättre i benet..sen gick jag hem och gjorde en kladdkaka som jag bjöd farmor och farfar på. och sen efter det så gjorde jag typ inget alls, gick omkring och lyssna på musik bara typ..
nu har jag precis ätit grillat, as gott va det. nu har jag lagt mig i vär "hängfåtölj" som jag kallar det framför gasolvärme grejen inlindad i en filt i vårt uterum:P mys! snart ska jag gå in och sätta på en film och mysa resten av kvällen:)

hoppas ni får en lika mysig kväll som jag nudå!
/jenny


<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0