22.17

hejhej:) idag vaknade jag halv 10. jag klev upp,fika,fixx och sen drog jag och frida upp på solumsberget.. det va as jobbigt att gå upp och det var grymt mycke brännäslor längst ner,men det är helt klart värt det! det är sånn grym utsikt:O väl uppe gick vi till vårat vanliga sittställe ovanför världens stup. vi la ut filten och sen så satt vi där och solade och jag pratade med philip i telefonen.. efter några timmar va frida tvungen att gå hem för hon skulle kolla då annie hopptränade och då gick jag också hem. då jag kom hem så sa mami att hon skulle ner och vara tränare då maja skulle hoppa och sen frågade hon om inte jag också skulle passapå att följa så att vi kunde löshoppa.. jag följde såklart med.
det gick as bra för maja, hästen hoppade rakt igenom banan utan som helst problem:) men sen så jag sitta på då kid löshoppades och det gick sisådär, han stannade framför första hindret, tog sats och gjorde världens skutt, efter det så sparkade han bakut och sen hoppade han över en buske, då vi kom till andra hindret hängde jag brevid hästen. han hoppade utan som helst problem och jag for i marken och slog huvet. jag fick en lätthjärnskakning :(
men jag gav mig inte, satt upp i sadeln och sen så hoppade vi ett varv utan som helst problem.. nästa gång så klarar vi allt på en gång kid! efter det så tog jag det bara lungt.
nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och kollar på morden i midsomer, huvudet dunkar trotts huvudvärks tablett. jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så kanske det går över.


fula jag :P


snygga fridaaaa

utsikt!

stup, synns inte så bra ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0