22.01

tjohhoo, sitter i soffan med datorn i knäet och väntar på att life ska börja:) hihi
det gick as bra idag att hoppträna:D ingen hjärnskakning:P haha , han var superfin men lite små lat faktist.. det är inte ofta han är det :) sen efter det så duschade jag av kid så han vart ren och fin, sen släppte jag ut honom i hagen och han rullade sig. jag tror att han ska få borsta sig själv imorgon! haha
sen gick jag till min mormor och åt middag, nån gryta vare. as gott!
efter det skjutsade mami hem mig , jag bytte om och fyllde vattenflaskan och sen gick jag och mötte frida för vi skulle gå till träningen..
träningen gick bra, skott,passningar och inläggs träning kan man nog säga att det va:) det var as roligt iaf!

nu ska jag ta ett äpple och kolla på life, sen ska jag sova:)

god natt alla:)
//jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0