21.44

hej igen, nu har jag precis ätit , grillat med potatisgratäg,mumsii!
alex kom vid halv 5 och då stack vi ut och red. vi red ner till gropen och red padoc.kid va lite småpigg men det fixade sig tillslut. sen då vi ridit klart så fixade vi i stallet och sen åkte vi hem och kollade på hästar. alex ska köpa häst... vi hittade en fin valack och ett superduper fint sto! alex ringde på stoet och nu så ska hon åka och provrida i veckan och lilla jag ska såklart följa:D
nu ska jag gå ut och sätta mig och babbla en stund:)
hoppas ni får en lika mysig kväll som jag:>
 puss,
/jenny


Jag är överlycklig som har världens finaste ponny. Sundance Kid, min stjärna<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0