15.21

hejhej, idag vaknade jag 7, bussen går kvart i 8.. stressade och sprang till bussen. på skolan hade vi gympa första timmen, och vi fick springa spåret på tid -.- grymt jobbigt men jag blev nöjd med tiden:) sen resten av dagen va bara dryg! efter skolan så åkte jag buss hem, busschaffören fick damp på mig för att jag inte plingade tillräckligt tidigt men vafan, stoppknappen som jag satt vi funkade inte:S hahah
nu sitter jag och ser på tv och snart ska jag göra middag, träning ikväll så jag måste äta tidigt. jag hoppas verkligen inte att vi har springning på tid där också, då dör jag seriöst! är så himla trött!
grattis till elin förresten som klarade moppeprovet igår:D det gillas!:)

ha det bra
/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0