14.21

hejhej, idag vaknade jag halv 9, as ont i nacken och i ryggen sen jag ramlade av :/ jag låg kvar i sängen och läste till 10 typ och sen klev jag upp och åt frukost. efter det har jag mest tagit det lungt,fotograferat,läst,redigerat bilder och städat på mitt rum:)
för någon vecka sedan ringde en tjej hem till oss och sa att vi har blivit utlottad av alla i sundsvall att få bli modell för en dag:) vi ska komma osminkade och där fixar dom håret,nopparögonbrynen och sminkar en. efter det tar dom kort på en:D det ända man behöver ha med sig är två ombyten.. så nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta med mig....... as svårt!
sen ska jag ner till stallet, vi får se om jag rider något idag för kid har tappat en sko och det var inte säkert att hovslagaren kunde komma:/
hare gött

/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0