10.06

hej, hade as kul igår kväll, först var det ganska värdelöst... men sen lite senare vart det trevligt:D hihi, jag och linda satt och prata typ hela kvällen... hon berättade om nån gubbe som sagt att den finaste kommentaren en tjej kan få är att "du har en rumpa som gör en bög tokig" hahahahah, jag höll på att skratta ihjäl mig xD sen vid 11 så skjutsade linda hem mig eftersom att jag skulle lägga mig tidigt. nu har jag precis bytt om till match kläder och snart kommer frida och hämtar mig, sen bär det av:D jag hoppas verkligen att det går bättre idag.
oh juste, imorgon börjar skolan vilket är både bra och dåligt.. bra för att man får träffa alla kompisar och dåligt för att man måste plugga typ :P hehe..

jag lär ju höra av mig nå mer senare, men nu ska jag snöra på mig fotbollsskona och sen sticker jag:) håll tummarna nurå:D

/jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0