00.14

hejhej:) sitter i soffan och kollar på tv med fanny nu:) hon ska sova här inatt:D
idag vaknade jag halv 11. lite tidigare än igår:P hahha. jag kel upp, åt frukost,snacka i telefonen, fixa mig och sen drog jag och fanny på birsta vid halv 3:) philip skulle egentligen också med men det blev inte så för han skulle spela match:) jag och fanny gick typ 100 varv innan nån köpte något:P hahah, och sen åt vi på donken.. det va jävligt trevligt.. vi va lite busiga:D jag fick med mig en söt bh hem och en present till bästaste elin som fyller 15 imorgon! grattis älskling! efter vi varit på birsta så skjutsade mamma oss direkt till kovland där vi kollade på min kusins match;) dom vann med 4-0 och sara(min kusin) gjorde dessutom ett mål(Y) stolt kusin här :P hhahah , och grattis till kovlands 98er också som vann sin första serie match med 3-1:) efter matchen så skjutsade min pappas bror hem oss och nu efter det har vi inte gjort så mkt.. kollat på tv typ och smsat med folk..
ah juste, imorgon fyller inte bara finaste elin år ,min pappa fyller också år!:D grattis till honom!<3
 nu ska jag och fani sova:) en dag imorgon också:P

god natt alla

/jennnyyy


två trötta tjejer :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0